آخرین اخبار
کد مطلب: 146756
اجرا و بهره‌برداري 5 پروژه برق‌رساني در بخش فلارد شهرستان لردگان
تاریخ انتشار : 1400/08/05 11:24:53
نمایش : 565
مديرعامل شرکت توزيع نيروي برق چهارمحال و بختياري از اجرا و بهره‌برداري پنج پروژه برق‌رساني در بخش فلارد شهرستان لردگان به ارزش 10 ميليارد ريال خبر داد.

به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ مجيد فرهزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد از اجرا و بهره‌برداري پنج پروژه برق‌رساني در بخش فلارد شهرستان لردگان به ارزش 10 ميليارد ريال خبر داد و گفت: بهينه‌سازي شبکه‌هاي برق‌رساني در روستاي شيرمرد به ارزش 2 ميليارد ريال با تبديل شبکه سيمي به کابل خود‌نگهدار، رفع حريم شبکه و... از جمله اين پروژه‌ها است.

مديرعامل شرکت توزيع نيروي برق چهارمحال و بختياري ادامه داد: بهينه‌سازي و رفع حريم شبکه‌هاي برق روستاي ميان طلان با پيشرفت فيزيکي 60 درصد و يک هزار و 600 ميليون ريال اعتبار از طريق تبديل شبکه مسي به کابل خودنگهدار، احداث شبکه‌هاي فشار متوسط و فشار ضعيف، جابجايي ترانسفور ماتور توزيع و... از پروژه‌هاي در حال اجراي اين بخش است.

وي پروژه تعميرات خط برق‌رساني منطقه پشتکوه، کاورگذاري فيدر برق‌رساني 2 و سه فلارد و نصب پايه‌هاي برق‌رساني براي مشترکين جديد را از ديگر طرح‌هاي اين منطقه عنوان کرد و افزود: اين طرح  با اعتباري بالغ بر 6 هزار و 600 ميليون ريال به بهره‌برداري رسيده است.

فرهزاد هدف از اجراي اين طرح‌ها را کاهش خاموشي‌ها، رفع افت ولتاژ احتمالي، بهبود مبلمان شهري، رفع موانع عبور ومرور، کاهش تلفات و.... برشمرد.
منبع: فارس

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس